Rbia_atkn Mrb hanımlar aranizda yeniyim 36+3 nişanım geldi doktora gittim çatı muayenesi yaptı açılma yokmuş ama nst de sancı cikiyor yarın tekrar gideceğim acaba sezryn olurmuym
Dygubasbenzzer Rbia_atkn bende aynı şekilde yaptım canım doğumumu,açılmayı bekledi normal doğuma aldı 36+4de