minigim_35 Arkadaşlar merhaba. Ben evimde değilim eşim görevde 1 seneliğine. şimdi kaynana yanındayım ve beşik almak istiyorum pratik bişe olsun yarın bir gün evime giderken götürmeliyim sizin öneriniz nedir ?
HazelSeren minigim_35 sepet beşik ya da yatakla bırleşen anne yanı beşikler var onlarda olabılır canım bende kıracıyım dıye sepet beşik aldık
Cileginannesi minigim_35 bende aynısını dusunuyorum. Park yatak alayım hem uzunca süre kullanabıleyım dıyorum