1234446 Arkadaşlar benim gibi olan var mı ya hiç belirtim yok sadece baş ağrısı var bu ara korkuyorum da bişey mi oldu diye Perşembe kontrolüm var sizde durumlar nasıl
Zade 1234446 Ahh canım birkaç haftaya belirtilerin en sıkıntısı mide bulantısı başlayacak bu günlerinin tadını çıkar :) Hiç bi sıkıntı yoktur gönlünü ferah tut
1234446 Zade başlarda biraz bulantı vardı geçti şükür şimdi de hiç hamile olduğum belli bile değil neredeyse ☺️
1234446 Zade insan tedirgin oluyor normalde bişeyle belli ediyordu da bu ara yok ☺️ Teşekkür ederim aydınlattın beni