Melike37 doktora gitseydin o da kimyasal derdi.ben de 5 haftalıkken kanamam olmuştu.dr alttan muayene etti ve parça falan kalmamış kimyasal gebelik dedi.zaten kanamam da normal adet kanamasıydı.doktor birçok kadının başına geliyo ve farkında bile olmuyolar dedi.ben de kimyasaldan 3 ay sonra gebe kaldm şuan 6 aylık hamileyim.hayıt otu kullandım ben.o iyi gelmiş olabilir kullandğm ay hamile kaldm.sen de bir dene istersen.