Rabia29 Ben her gece unutmazsam 1 bardak süt ve 1 muz tüketiyorum. Açıkcası çabuk doyuyorum karnımı geriliyor ama dinlene dinlene yiyorum baya da yiyorum. Yoğurt yiyebilirsin. Bakliyatlar güzel kilo yapıyor. Sütü pekmezle tüketiyorum. Süt mısırı da kilo yapıyor. Bunlar dışında düzenli besleniyorum. Vitaminlerimi düzenli kullanıyorum. Ve hamileliğim boyunca tek yediğim et köfte oldu. Başka bir sey yiyemiyorum. Yumurta ben yiyemiyorum ama oda bebeğe güzel kilo yapıyormuş. Birde 23. Haftada omega kullandım ımom onunda yararını gördüm. Genetik olabilir bu durum açıkcası. Çünkü ben 8 kilo aldım bebeğim en son 33+5’te 2750’ydi🧿🌸