Gamze55_34M Annişler merhaba normalde konak hastanesine gıdıyordum ama bekleme problemı yüzünden doktor değiştirmeyi dusunuyorum gebzede yada ıstanbul anadoluda önerebileceğiniz doktorlar varmı
Nurgulll_ Gamze55_34M Gebze yüzyılda Cemal Gülseven beye gidiyorum gayet ilgili güler yüzlü deneyebilirsin
Mlkemrecre Gamze55_34M Gebze yüzyılda seher Çınar'a gidiyorum canm çok memnunum..muayane ücreti 105 oldu🤦♀️ Nst 30tl ..
Nurgulll_ Gamze55_34M şuan 105 tl olmuş sanırım ben anlaşmamız olduğu için daha uyguna gidiyorum Doğum ücretini sormadım henüz bir bilgim yok
kymet_41 Gamze55_34M merkez hastanesi Cihangir beye gidiyorum genelde muayene ücreti 75tl normal doğum 1700tl şuan eşimin sendika anlaşması olduğu için 55tlye muayene oluyorum doğum ücreti için anlaşmadık daha