Crn321 doktora gidin derim.eger gebelik kolestazı gibi tanı koymazlarsa yada kan değerleriniz normal gelirse bebe yağı kullanabilirsiniz.benim uykularım kacıcak kadar kasıntım oldu.kan değerlerimde bi sıkıntı olmayınca gebelik hormonlarına baglı,nemli tut kuru kalmasın dediler.şimdi sadece bebeyağı kullanıyorum.dogurana kadar böyle devam.en azından rahatladım biraz olsun.çünkü ilaç krem hiçbirsey fayda etmedi ☺️