sibel03 Merhaba arkadaslar Allah’in izni ile yarin ilk kontrole gidecegim 6hafta 4 gunluk olarak bebegimin kalbini duyarmiyim ? Ve kiloluyum karindan ultrason yapmak icin sorun olurmu yani gormek icin . Simdiden cevap veren herkesten Allah razi olsun
HlyaHocaolu sibel03 canım rahatlıkla duyulabilir bende öyle gittim yalnız vajinal ultrason ile bakıldı çünkü daha minicik karında yağ bar ise zor görünür diye duydum bende
Sevgim sibel03 tatlım genelde kalp atışını dinletmiyolar küçük olduğu için zararlıymış ben ikili taramada duydum ilk gösterir kalp atımını ama ses açmaz yani ben öyle biliyorum
Cansummm sibel03 ben alttan muayene ile 5+4 te duydumm bebeğimin kalp atışlarını inşallah sende duyabilirsin
sibel03 [bilinmeyen] cok tesekur ederim cevap verdiginiz icin . Amin cumlemizinkini insAllah . Cok korkularim ve endiselerim var insAllah yarin rahatlarim 🙈☺🙏🏻
sibel03 [bilinmeyen] hormanlarla hersey karisti Rabbim sag saglik kucagimiza almayi nasip etsin insAllah sonra bu korkularin hepsi geride kalir insAllah ❤
sibel03 HlyaHocaolu insAllah yarin guzel bir gun olur ve hem gorur hem duyarim Allahin izni ile dualarinizi eksik etmeyin 😘🙏🏻❤
sibel03 Sevgim Gostersin canim ya onada raziyim inanamiyorum hamile olduguma gormem lazim cok korkuyorum ters bisey olur diye belki biraz icim rahatlar gorursem 🙏🏻
Sevgim sibel03 aynı bende sen gibiydim sürekli hastaneye gideceğim gün gözüme uyku girmiyodu şimdi biraz daha rahatım 3.5 aylık olduk hayırlı ve sağlıklı gelsin bebeğin Allah'a emanet onlar Rabbim korur
Cansummm sibel03 özel hastanelerde alıyorlar canımm önce vajinaya yerleştiriyorlar ultrasonu sonra babayı alalım içeriye diyorlar ve gösterip dinletiyorlar her gittiğim kontrolde kalp atışlarını yüksek ses ile dinletti Dr um. Dualarım seninle inşallah gönlünce olur herşey 🤲
Damlaveannesi sibel03 ben 6.haftada duymuştum 🤗 kalp atışını ondan oncede keseyi alttan uts bakılarak tutundugunu görmüştük 😍 Hayırlı haberlerle dönersin inşallh ☺
AycanFb sibel03 canım ben alttan hiç muayne olmadım ilk zamanlar zararlı diye duydum zaten gerek olmadığı sürece alttan olmayı da düşünmüyorum. Ben özele gittim tam 6.haftam da kalp atışını rahatlıkla duyabildim 4 kere duydum sonrasında gülmeye başladım ve kesildi 😇 Gülünce ses gidiyor🤗🤗
Eliftotree sibel03 hayırlı olsun canım ben de ilk ultrasona gittiğimde 6+3 günlüktüm bebeği de kalp atışını da duyduk çok şükür Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🎈