Pamukk 37+5 ten Merhaba 🤗 bugun cati muanem var ilk defa olucak endiseliyim biraz acisindan cok acilmaktan🙈 Bakalim Dogum Seklimiz bugun belli olucak mi dualarinizi dualarimizi eksik etmeyelim Rabbim hepimize kolay dogumlar saglikli hayirli evlatlar nasip etsin🙏🤱💜
Happymumsyy Pamukk hiç korkacak bisey yok ben 20 haftalığım bana bile baktılar açılma var mı yokmu diye hiç acımıyor ☺️
Ezgiy Pamukk Pamukk hiç hiç korkma inan acımıyor kendini sıkarsan az biraz acır yazılanlardan bende çok etkilenmiştim nasıl olacak diye aa bir gittim baktı bitti mi bu mu dedim bide benim canım çok tatlıdır
dvran22 Pamukk canım muayeneden sonra bize de bilgi verir misin o sürecin nasıl geçtiğini Bende 37+4 oldum 3 gün sonra çatı muayenesi yapacak doktor ve çok merak ediyorum ve korkuyorum 😊😊
Beyzadncc Pamukk korkulacak hic birşey yok canin acimiyor anlamıyorsun bile cekinmenede grrek yok bakmiyorlar sadece eliyle kontrol ediyor rahat ol 😊😊
Pamukk Ezgiy dvran22 Beyzadncc Denizyadaaras Anneyimki @Happymumsyy Hepinize cok tesekkur ederim🤗 Herseyimiz guzelmis cok sukur normal dogum yapabilirmisim 1cm acikligim varmis sinek isirigi gibi bir aci olustu kizlar oda normaldir Doktorum cok anlayisliydi gercekten cok yardimci oldu sandigim gibi gecmedi cok sukur😊💝Insallah sizlerinde kolay gecer
Denizyadaaras Pamukk Pamukk bizede bilgi verir misiniz cikinca. Haftaya olucam bende. Insallah kolay gecer hepimizin 😍
Anneyimki Pamukk haberdarrr ett cnmm. Bizlerde merak ediyoruz acıyomu dir. Gerçi benm ikinci dogumm ama birincisnde bi kere muayene oldum acımamştıı kasma kendini
Ezgi1234 Pamukk 1 cm açılma için birşey dedimi doktorunuz benimde 1 haftadır 1 cm açılmam var ilerlememişte ama yinede doğum başlarmı diye korkuyorum
dvran22 Pamukk geri-dönüşün için teşekkürler canım 1 santim açılman varmış peki bunun için ne dedi doktor 😊
Anneyimki Pamukk aminnnnn cnmmm. Rahmn ediyordum zor olmıcagını. Ama bazı hamişlerrrrrr cok tatlı canı demk ki öldüm geberdim falan diolardı
Pamukk dvran22 Ezgi1234 4cm olunca doguma alicam dedi kizlar haftaya cagirdi tekrar bakicak ona gore dedi