Arzuozlem aynı şeyi şu an ben yaşıyorum canım doktora gittim karından ultrasonla keseyi gördü bebek yok boş gebelik kürtaj olman lazım dedi sonra başka doktora gittim bu doktorda alttan ultrasonla baktı keseyi gördü boş gebelik değil içinde bebek yeni yeni oluşmaya başlamış kan değerlerin düşük Çarşamba’ya kadar bekleyelim eğer gelişim devam ediyorsa beklicez ama gelişim yoksa mecbur kürtaj olman gerek dedi düşünmemeye çalışıyorum umutlanmak istemiyorum sende içini ferah tut hakkımızda hayırlısı neyse o olsun canım