Filiizz Bsrabsra benim ilaçlara alerjim oldugu için doğumda yaptırdım ama hem doğum dan sonra dikişler hem kolumun ağrısı emzirme dönemi çok zor 2 hafta yaşadım şükür toparladım şimdi