Yasegrb Merhaba bugün tam 40.haftalik.gebeyim.iki gündür nişan geliyor bugün biraz daha adet kanaması gibi.acik.kirmizi bu normal.mi ?
duyguahsen123 Yasegrb doğumun canım nişan gelmişse doğum belirtisidir bide zaten 40 haftalığım diyorsun direk doktora git bence
bsrgz Yasegrb benim doktorum kanama gelirse mutlaka iletisime gecelim demisti. Doktorunuza bi danisin bence Allah korusun ters bisey olmasin.
Yasegrb duyguahsen123 dün gittim allatn muayene ediyorlar her defasında artık.oda caniki çok yakıyor eğer kanama şeklinde devam ederse mecbur gideceğim.😭
Yasegrb bsrgz dün gittiğimde demistim.onlarda normal.demisti benim.ilk.oldugu için merak.ettim.bu kadar uzun mu sürüyor diye neredeyse üç gündür geliyor.