Rabia5541 6gün oldu doğum yapalı.ürünlerim şöyle;
-Biberon Avent natural ve wee yenidoğan aldım ilk gün mama kullanmak zorunda kaldım iki biberonu da reddetmedi sorun da yaşamadım ama aşırı bilgim yok biberonlarla alakalı😊
-Şampuan ve bebek yağı unibaby kullanıyorum.Şampuanı göz yakıyor vs diye söyleniyordu, çok şükür gayet memnunuz.🌸
-Emzik Wee yenidoğan,birkaç kez kullandım meme ile uyumak istediğinde ve reddetmedi kızım.
-Pişik kremi Sudocrem , bundan da gayet memnunum hafif kızarsa sürüyorum hemen hafifletiyor.
-Deterjan Dalan Roxy 👍🏻
- 2tane 10lu hastane çıkışı aldım yetiyor.
-Pijama 2 takım,gecelik 2 tane, 1tane de 3lü takım bana yetti evde de rahatlıkla kullanıyorum.
Benim alıp memnun kaldıklarım bu şekilde 😊Umarım faydası olur🙏🏻🌸