Rumeyysakara 9.30 da bebeğime kavuşuyorum 🐥 Dualarınızı eksik etmeyin inşallah, sabırsızlıkla ben de Doğum hikayemi paylaşmayı bekliyorum ♥️☺️
fdmoksz33 Rumeyysakara darısı bize sag sağlim kucağına al inşallah canım banada dua et ne olur 40+6 oldum gelmiyor benim paşa hala😊
Eeeh1719 Rumeyysakara Allahim bir avazda kurtarsin Sag salim hayırlısı ile al ins alalim ins kucaklarimiza.
Rumeyysakara fdmoksz33 amin canım inşallah, Rabbim razı olsun 🙏🏻 Allah hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde bir an önce acısız sızısız yavruna kavuştursun seni ☺️
sumeha MaşaAllah sağ salşö kavuşun bugün bebeğine kavuşucak olanlar bizde halen beklemedeyiz bizlere de dua etmeyi unutmayın doğum anında
Mams Rumeyysakara yaaaa 😍 Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin 🙏 9 Eylül de de benim sezeryanim var sende bizlere dua et 😔 Rabbim hepimizi sağ Salim kurtarsın
Nisa01 Mams 9eylulde.benimde var sürekli rüyamda goruyorum stresten ilki sezeryandi buda öle nasipse ama bunda daha çok korkuyorum sanki
Rumeyysakara Mams amin canım çok şükür kurtuldum ama yazacak durumda değilim çok fazla, biraz toparlanayım ilk işim yaşadıklarımı anlatmak olacak 😊
Nisa01 Mams ilk daha iyi canım insna dusunsuo ama en azından meraklı bı bekleyis var nasıl.olcka die ama bunda biliosun nasıl olduğunu oyuzden biraz tırsıyorum😊