Denizyadaaras bana sordu doktor 4 lü test yapalım dedi bende Bn ikili testi yaptırmadım dedim niye dedi bende bi tedavisi yokmuş %100 de sonuç vermiyormuş o yüzden yaptırmadım dedim 4 lü testi yaptırmak istiyormusun dedi bende %100 sonuç verirse yada bi tedavisi varsa yaptırırım yoksa onuda istemiyorum dedim oda önemli olan 2li testti o zaman imza at dışarda dedi attım bidaki aya detaylıya sıra verelim dedi bu ayın 24 üne sıra verdi hemde ben riskli gebeliğe gidiyorum