Gamzesolmaz öncelikle aç karnına gidiceksin su dahi içmeden gitmelisin. birde en erken saatte gitmeye özen göster. ben 9da gitmiştim mesela. ilk başta senden kan alıyorlar bu aşamada açlık kanına bakılıyor. Doktorun 50ml 75 ml. ve 100ml olan şekerli içecekden hangisini önerirse içiyorsun. bana 75ml al iç dedi.(hastane kantininde satılıyor diyor ordan alıyorsun)
ilk kanı verdikten sonra hemen içicekten içtim tam 1saat sonra yine kan vericeksin. bu aşamada şekerli suyun etkisi ne kadar oldu ona bakılıyor. yine hiçbişey yiyip içmiceksin. 1saat daha bekleyip 3.kanı verceksin.
toplamda 3kez kan verliyor.