Duambelliduyanbelli canım 12yildir tiroit hastasıyım. Gebelik yok galiba şuan. Yoksa normal değerler 5 altı. Ama gebelikte 2.5 altı olsun istiyor doktorlar. Benim degerlerim hep yüksektir. Gebelikte daha da yükseliyor.Ben şuan 200 mg ilaç kullanıyorum. O yüzden sende şimdiden bir endokrin uzmanına görün ve gebelik düşündüğünü şöyle. Ona göre takibe alırlar ilacını düzenler. Gebelikte kullandığın ilaç dozunu yükseltecek.