Tugce1634 Benim de doktorum Murat bey :) pembe mavide düşünüyorum doğumu da.hepimiz için hayırlısı olsun kızlar:)
MiracleMom Esesen hayat hastanesi medicana medical park acıbadem gibi bikaç hastane teklifi sunmuştu ama en iyisi içinde pembe mavi gelmişti bize. Yenidoğan ünitesi için çok iyi dendi bi de normalde gece nöbetçi kadın doğumcu sadece onda var demişti murat bey
Dmlksy Kızlar hastanede ne gibi olanaklar var araştırdınız mı sizin gebelik haftalarınız büyük sanırım biz daha 9 haftalığız anca araştırıyoruz