Gizemsanal pembe mavide doğum yaptım ve tekrar hamileyim ve yine oradayım. Şuna emin olabilirsin ki hemşiresinden, anestezicisine mükemmel. Hatta şunu söyleyebilirim bunu yaşadım, serum taktı hemşire ameliyata alındığımda anestezicim serumumun yavaş geldiğini ve serumun yanlış takıldığını farketti neyse serumumu tekrardan taktılar ve doğumdan çıktığımda hemşirenin yanına gelip sizler böyle bir hata yapmaması gereken hemşirelersiniz diyip uyarmıştı tamamen kendinizi güler yüz ve uzmanlıklarıyla mutlu hissedeceğiniz bir hastane