Seda_123 eczaneden aldim canim
Tum eczanelerde var.sezeryan korsesj diyorsun veriyorlar.standart beden diyil.ben m beden kullaniyorum mesela.artik buyuk geliyor bana cunki odemim gitti.hayr agri vermiyor aksine.korsesiz kalkmakdan daha iyidir.korsesiz kalkinca agri cok oluyo ama boyle oturunca durunca agri azcik oluyo