ArOzEn inş canım. Allah sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin. Önemli olan bu. Dikişler için de herkes farklı şeyler söylüyor ama. Ben hiç dikiş agrısı yaşamadım. Baş bel agrısı bulantı da olmadı. Hiç Doğum yapmamış gibiydim. Hatta çıkarken hastaneden bumuymuş anlatılan Doğum dedim.