Hamileanneler_25 Nasıl desem bilmiyorum da 15+2 günlük hamileyim afedersiniz ama bu akşam ilk defa vajinamda ağrı hissediyorum acıma şeklinde dokununca falan acıyor kenar kısmı hafif içine doğru bi acı var bide bu ara sık tuvalete gidiyorum neden olabilir başına gelen varmı
Humakusu Hamileanneler_25 sık tuvalete çıkmak idrarı az az yapmak ve yaparken acı hissiniz oluyorsa enfeksiyon yüzünden olabiliyor ama doktorunuza mutlaka bilgi verin
aysenur4 Hamileanneler_25 benimde 2 gündür wajinamın o ilişki giriş yeri sızlıyo medendır bilmem yıkarken ederken cok hassas parmagımı degdırsem sızlıyo 11 olduk biz bugun artık hani istektenmi sızlıyo başka bişeymi anlıyamadım
Mavilianne Hamileanneler_25 Benimde olmuştu o haftalarda. Rahmin genişlediği ve Bebek iyice yer edindiği için öyle oluyor dediler
Hamileanneler_25 Humakusu idrarımı yaparken de hafif bi acı var ama yarım saatte bi falan gidiyorum tuvalete bide çok sıkışmış gibi oluyorum doluluk hissi oluyor
Alyna12 Hamileanneler_25 korkmayın 35. Haftamdayım bende de ağrı sızlama oluyordu giderek ağırlaşıyor vücut değişiyor ama eğer enfeksiyon mantar gibi birşeyden şüpheleniyorsanız doktorunuza gidip tedavi olun
Badevehande Hamileanneler_25 idrar yolu enfeksiyonu olmuş tüm belirtiler var en kısa zamanda doktora gidin gidene kadar içtiğiniz suyun iki katını için ilaç yazmazsa su önerecektir
Humakusu Hamileanneler_25 enfeksiyon canım endişe etme ama yarın filan mutlaka doktoruna danış ilerlerse tedavisi zor oluyor