Deryayaman bende hiç içemedim 4. Ayıma kadar zorla içiyordum 1 litreyi, sonra yemek yemeye başladıkça mide dolu olduğu için daha rahat içiyorsun canım merak etme emzirme dönemini düşünme bile normal hayatına dönmüş olacaksın hamile olmayacaksın o zaman bol bol içersin, istemezsen bile içince bulantı olmaz en azından hamilelik bittiği için.