iremgorlensnsnsn Az önce lavaboya girdim ve iç çamaşırımda koyu yeşil gibi kahverengi gibi bir parça vardı. Serçe tırnağım kadar falandı boyutu. Ve genital bölgem acıyor. Acile gitmeli miyim
zcolak iremgorlensnsnsn yerleşme kanaması da olabilir ama o evreleri geçtiyseniz kötü bir durumda olabilir o yüzden kesin gidin acil kadın Doğumu olan bir hastaneye kontrol etsinler. Kanama dikkate alınması gereken bir şey.
yenigebis0335 iremgorlensnsnsn kanama yoksa düşük deil canım ama bi kadın doğum doktoruna git yarın enfeksiyonn yada mantar var sanırım yeşil akıntı
Fatmalipelit iremgorlensnsnsn bir damla kan dahi olsa acile gitmemiz lazim her kan ne masum nede tehlikelidir doktor kontrolden sonra kararini verir canim mutlaka git
Ozge_77 Parca derken ? Genelde sıyah leke, kahverengı leke gelıyor. Bunlar ıcerde kalmıs kan. Genelde bır sıkıntı cıkmıyo. Ama yesılı ılk defa duydum. Bence bır doktora gıtmelısın. Hemde agrın varmıs. Bu arada kac haftalıksın ?
iremgorlensnsnsn Ozge_77 bende ilk defa kendimde gördüm böyle bişeyi. Şimdi geldim acilden. Doktor bi sıkıntı yok dedi kalbinin atışını dinletti. Aynı yerinde duruyor çok şükür bi sıkıntım yokmuş. 12 haftalığım
Ozge_77 iremgorlensnsnsn cok sukur 😊 ılk anne adayı olarak daha bu ewrede anneloği tam anlamıyla tattık: ewladımız ıcın gece gundz kaygılanıyrz. Rbbım tez zamanda saglıklı kucagımıza almayı nasıp etsın