Son iki gündür geceleri çok sık idrara çıkmaya başladım az miktarda idrarım olsa bile çok sıkışmış gibi hissediyor ve uykumdan uyanıyorum gece defalarca bugün son iki idrarımda fark ettim ki idrarımın rengi pembe yani kanlı idrar Google sen ufak araştırdım sanırım böbrek lerde bi problem var ve çok endişeliyim yarın direk doktora gidcem tabi ama bu süreçte böyle birşe yaşayan var mı varsa beker yaşadı ne oldu yazarsa sevinirim 🙏😔