Minnakkk Akademisyenanne bende erdem cakmakta yapicam dogum Allah 'ın izniyle tarih nezaman sizin bellimi
Minnakkk Akademisyenanne âmin inşallah hepimizin çok heyecanliyiz günler geçmek bilmiyo sali günü son kontrolumuze gitcez
Akademisyenanne Minnakkk tahmin edebiliyorum😊 en guzel bulusma olcak insallah. Allah yardimciniz olsun🙏🏻
Pamukk Feyzzzz Bende pendik bölgeye gidiyorum normal 2250 sezeryan 3000 denildi banada kapi susu ve ilk muaneler icinde denildi
Nilveannesi10 Brcnalprsln ben de çakmak erdem’de kadriye hanıma gidiyorum . Bu ay doğumum allahın izniyle. Seseryan olucam 2.150 tl
Melek31 Brcnalprsln Rumeli Hospital sefakoy ilk sezaryen 1800 dediler benim 3. ü sezaryen olacağı için 2250 dediler
minikmelegim_ Brcnalprsln herkese olduğu gibi size de ayni hastaneyi önereceğim :) Uskudar Anadolu hastanesi. 1500 liraya sezeryan doğum yapti ablam 15 gun once. Tek eksiği bebek yoğun bakim unitesi yok onun dişinda mukemmel bir hastane. Ablamin 3.doğumuydu orda.