Ererer bende daha önce böyle bi post açmıştım oda al beşik al diyenler olmuştu görüntüsüne aldandım aldım ancak değmez cidden. Keşke biri beni de bu şekilde uyarsaydı dedim. Anne yanı olan herhangi bir beşik alın yeter inanın hem daha uygun hem daha kullanışlı. Anne yanı olan chicco nun baby plus ın var en fazla 8-9 aylığa kadar kullanılıyor bir de 60*120 olan ahşap beşikler var 2-3 yaşa kadar rahat kullanılıyor. Tercih sizin bu arada ikisi de ortalama 600-700₺ civarı bişey. İkinci el alırsanıx daha uyguna da bulabilirsiniz