Yesom92 Arkadaşlar merhaba hamilelikte yatış pozisyonu ile bilgilerini nelerdir ? Çok ünlü bir doktordan duyduğuma göre sadece sola yatmanın yanlış olduğunu öğrendim bu konuda bilgilerinizi paylaşır mısınız
Bsralsn Yesom92 sırt üstü ve yüz üstü hariç nasıl rahat ediyorsan yat. Bunun bi kuralı yok insan uykuda ister istemez sola da dönüyor sağa da
ZAsk Yesom92 Siz nasıl rahat ediyorsanız öyle yatabilirsiniz . Fakat Yüz üstü hariç. Sırt üstü yatarken de dikkatli olmak gerekiyormuş kan akışı yavaşlayıp tansiyon düşüyormuş. 🙂
_Kubraa53 Yesom92 Ben en cok sırt üstü yatıyorum öyle rahat ediyorum. Ama sağa sola da cok dönüyorum 😀😀
Ozlemkdmrcl Yesom92 bende hem sola hem sağa dönüp yatıyorum. Sadece sola yatılmıyor zaten belli süre sonra bacagımın ağrısı ile uyanıp pozisyon değiştirmek zorunda kalıyorum. 🤦🏻♀️
Sibella86 Bsralsn 31 haftalıpım en rahat sırt üstü yatıyorum doktorumda yatabildiğin kadar yat dedi. Bazen sağ yada sola belime bir yastık koyuyorum biraz yüksek yatoyprum
Sblsrgnsn Valla ben saga da yatiyorum sola da sirt ustu de rahat pozisyonumu bulana kdar donuyorum yuz ustu istesen bile yatamiyorsun zaten kan akisi acisindan sola dogru yatmak en dogrusu ama surekli ayni pozisyonda da yatamiyorum maalesef doktora soyledigimde agirlikli olarak sola yatma kosuluyla rahat etcegin pozisyonlarda yatabilirsin demisti
Bsralsn Sibella86 damarlara baskı yaptığı için bebeğe giden kan miktarı azalıyor bu da tansiyon düşüklüğü yapıyor farklı bi zararı yok
zynpgdkl Yesom92 ben sırt üstü yattığımda tansiyonumun düştüğünü çok hissediyorum o yüzden yatmıyorum ama bazen gece sırt üstü yatmış uyanıyorum.. genelde sağa sola yatıyorum.. özellikle soluma yatmaya çalışıyorum hem bebeğin daha rahat ettiğini hemde kan akışının rahat olduğu ve bebek daha iyi beslendiğini söylüyor bi çok doktor
hohomoromu Yesom92 ilk haftalar hariç daha sonra ki haftalarda sağa ve sola yatmaktan başka şans kalmıyor zaten 😊
Sibella86 Bsralsn tansiyonum genelde yüksek belki iyi hissetiğim için öyle eahat ediyorumdur düşüyorsada normale dönüyordur :)
Eagle564 Yesom92 ben doktoruma sormuştm eğer tehlikeli bir gebelikse biz yatış pozisyonu veriyoruz demişti
CinarBaykal Yesom92 hafif eğim vermek kaydıyla (yandan koyulacak yastıkla olabilir) sırt üzeri yatılabiliyor. sağ ve sol yan yatılabiliyor. Sadece yüzüzeri önerilmiyor. (Yüzüzeri yatıldığında karnı sadece kasların koruması sebebiyle)