zumrutperi Nasılsınız kızlar ben 39+1 hafta oldum, hem heyecanlı hem çok stresliyim 😥doğum için kendinizi nasıl motive ediyorsunuz ? Açılma olsun diye neler yapıyorsunuz, hepinize şimdiden hayırlı doğumlar 🙏
23sekerkiz zumrutperi ayniyiz canim acilma sanci yok bu hafta ici dogum olcak insallah son dogum tarihi pazar gunu 8 eylul amaben 6 eylulde dogumun baslamasini istiyorum zaten herhalukarda suni sanci vercek 😓 sen ne yapmayi planliyorsun canim nasil gidiyor
Seherr zumrutperi 38+5 olduk bizde ama gelen giden yok ilk defa bugün biraz karnım ağrıyo o kadar :(( biran önce bebeğime kavuşmak istiyorum çok yürüyüş yapıyorum eğilip kalkıyorum ama sancı gelmiyor
Bsyldrmdlk zumrutperi ne yapacağımı şaşırdım artık. Kimisi ne yaptıysam olmadı diyor kimisi onu yaptım bunu yaptıım işe yaradı diyo. Artık oluruna bıraktım..
zumrutperi 23sekerkiz Bende de bişey yok canım sadece kasıklarımda hafif bi ağrı oluyo gece uyanıyorum sabah geçiyo yürüyorum hergün hurma falan yiyorum ama nafile çarşamba kontrol var yine bekliyorum henüz suni sancı diye bi konuşma yapmadı doktor inşallah senin de kendi sancıların gelir
zumrutperi Seherr evet bende öyleyim az bir ağrı geliyo gidiyo başka da bişey yok nst de sancı falan çıkmıyo 40 haftayı geçmese bari🙏
zumrutperi Bsyldrmdlk kimisine fayda ediyo işte ya da denk geliyor bu hafta daha bi zor geldi bana hayırlısıyla kendi istekleriyle 40ı geçirmeden gelseler😭
Seherr zumrutperi 40 haftadan korkuyorum valla :(( çarşamba kontrole gidicem alttan bakıcakmış inşallah açıklığım artmıştır
Aselmelek 38+5 bende tık yok inşallah normal istiyorum ama Doğum belirtilerinden bir tanesi bile yok daha bende sıkıldım hamilelikten 😔😔😔hemen gelse ufaklık ama yeri rahat herhalde ses seda yok
zumrutperi Aselmelek bende normal olsun istiyorum ama gelecek gibi değil sanki bu haftalar gerçekten çok bunaltıcı bir de havaların böyle denk gelmesi de gece hiç uyku yok 😣hayırlısıyla günlerini geçirmezler inşallah
zumrutperi Seherr bana daha hiç alttan bakmadı sancın geldiğinde bakarız dedi ondan da haberim yok benim belki de açılmışımdır inşallah geçmez 40 haftayı kız mı erkek mi sizin
Sevgimelegim titebouille benimde sali, gunum doluyor seyimden cikicak gibi hickirirken baskada bisi yok 🤣
Semre42 zumrutperi 38+5 olduk bizde de tik yok 🤷♀️ bugb karnimda agri hissettim biraz ama gecti tekrar carsamba kontrolum var insallah gelir sezeryan olsun istemiyorum ama hayirlisi 🤰
zumrutperi Semre42 evet o ağrılar bende de oluyor ama devamı gelmiyor inşallah günlerini geçirmezler egzersiz yürüyüş falan yapıyomusun
Kalbiminsesi zumrutperi 38+5im bende valla yürüyüş yapiyorum baskada bisey gelmio icimden cok eringecim bu araalar surekli uyku hali hurma yiyorum bide ama gelen giden yok
zumrutperi Kalbiminsesi bende öyleyim valla hep bi uyku halinde ilk baştaki hallerime geri döndüm nst de sancın çıkıyomu
Semre42 zumrutperi squat hareketleri perine masaji ve gunluk 1 saat kadar yuruyorm daha fazlasna enerjm yok zaten 🤷♀️ sen yapiomusun ?
Aysgldnm zumrutperi Benim de 40+2 :) oğlumun pek gelesi yok, Ağustos da Doğum yaparım derken Eylül’e sarktık.. Açıkçası toplam da 10 kg aldığım için ağırlaşmadım evde pilates videolarıyla hareket etmeye çalışıp bolca merdiven inip çıkıyorum
Misra zumrutperi bende ayniyim canim 1 cm.acikligim var.sancim vs.bisiyim yok beklioruz eylul 14 e kadar 😬