Kubraa23 Kızlar 2 gündür ailesel konulardan dolayı aşırı derece stresliyim üzgünüm ve stresten çok fazla kasılıyorum kramplar giriyor dün acilde serum takıldı 2 tane o bile rahatlatmadı ne yapmalıyım?
CanNurdan Kubraa23 😔 seni çok iyi anlıyorum gebeliğimin başlarında ben de çok stresliydim 😔 her şey geçiyor mutlaka geçeceğini düşünün bebeğinizi düşünün sizin elinizde olan bişey değilse hele kapatın kendinizi bencil olun
Humakusu Kubraa23 canım stres kasılması olduğunu doktorun mu söyledi ben 32. Haftamdan bu yana kasılma yaşıyorum 37+5 im şuan doğumu tetiklemesin diye ilaç kullandırmışlardı başta sonra bıraktım
Kubraa23 Humakusu canım 2 gündür stresli şeyler yaşıyorum doktor ultrasona bakınca gerçekten çok kasılman var dedi o şekilde 2 tane serum yedim
Humakusu Kubraa23 hmm daha küçük yani eminim boş cümleler gibi gelecek çok duymuşsundur ama içindeki minik dünyalara bedel benim çocuğum hepinizden değerli de geç. Kasılmalar devam ederse de bence yeniden doktorunla görüş