Mirayyy77 Teyzemizin el emeği hediyesi sizce nasıl olmuş hanımlarr 🤗 takı yastığıda Çarşamba günü biticek 💃 https://hizliresim.com/OrzLlZ
Tubiorc Mirayyy77 böyle hediyeler gelmeli işte ❤️😍 çok ğüzel olmuş canım ben çok beğendim teyzen sadede senin için mi yaptı normalde de yapıp satıyor mu acaba
Muallimannecik Mirayyy77 çok güzel olmuş boş yerlere yine pleksi yıldızlar yapıştırabilirsiniz sağlıkla kullanın inşallah
Hamzaeymen_donmez Mirayyy77 ayy çok güzel olmuş işte bizim ailede yok böyle şeyler herkes öğrenmiş kıyafeti yüz örtüsünü yün işini başka bisey almak yapmak aklına gelmiyo kimsenin 😤
Aysgldnm Mirayyy77 çok güzel, mutlu günlerde kullanmanız dileğiyle... benim de yaptırdığım kapı süsüne benziyor 😊😊
Mirayyy77 Tubiorc ablam yaptı canım bebisimin teyzesi manasinda sey yaptımdı😂 Valla yapmayı düşünüyor ilk kez bana yaptı ilk denemesi ablamın 🤗
Tubiorc Mirayyy77 ayy çok hoş çok tatlı ama el becerisine bayıldım güle güle kullanmanız dileğiyle ☺️🌸❤️
Mirayyy77 Muallimannecik teşekkür ederim canım düşündük böyle balon fln da çok abartı oluyo dedik çok doluyo böyle daha kibar diye düşündük 🤗
Mirayyy77 Hamzaeymen_donmez ablam da heves etmiş yaptı ticarete dökücek işi elinden geliyor anladık 😂😂
Melek31 Mirayyy77 bunu da ben yaptım yastığının aynalı isimleri kaldı birtek taştan geçici olarak yazdım ve hastane odası için bebek sepetine tütü etek aynı güllerle susluycem ve cibinlik her ikimizede yastıkla takım olarak 💙🙏 [url=https://hizliresim.com/WXpG9Y][img]https://i.hizliresim.com/WXpG9Y.jpg[/img][/url]
Tubiorc Melek31 sizinki de çok güzel olmuş ya hiç beceri edemem böylesi şeylere ben çok hoş çok tatlı 🌸😍