Ekincis valla 37+5 deyim karnım sürekli kasılıyor bazen kasık ağrım da oluyor ama hepsi o kadar kasılmalarım zaten 32. Haftadan beri var 35 e kadar ilaç kullandım sonra bıraktırdı doktorum bekliyorum geldi mi sancı gelecek mi diye karnımın içi acıyor bazen bebeğin kendisini ittirmesinden