Burcuuu12 Kızlar isim ayarladınız mı? Güzel bulduğunuz isimleri paylaşır mısınız fikir olsun hepimize 😊
Xaleyeren Ahsen Ebrar Tusem Arya Eliz Öykü Rana Tuana Sare Eylül Yağmur Ama ben bile karar veremedim 38.3 bebek doğdu doğacak hala kararsızım
Akademisyenanne Xaleyeren bir yakinim Rana koydu kizinin adini. Kizi o kadar guzel ki🧿 sari sacli mavi gozlu. Babasi kumral ama sarisin degil. Kiz kime cekmis bilmiyorum😊
Kubraaas @Burcuuu12 biz Meriç koymayı düşünüyoruz. Asya, Gökçen, Ilgın, Başak, Burçak, Göksu, Umay da değerlendirdiğimiz isimlerden.
Xaleyeren Akademisyenanne benim eşimle ikimizde sarışınız gözlerimiz renkli ilk bir oğlum var onun gözleride mavi sarışın şimdi ikinci kızıma hamileyim bakalım ne olacak hayırlısı
ZeynepCan Hande,nisa veya ipek düşünüyorum ben de.doğsun inşallah hayırlısıyla hangi isim yakışırsa onu koyalım dedik.eşim de oğlum da esmer kızım da onlara benzerse İpek yakışmaz mesela😂
Xedice_rufullaeva Burcuuu12 biz Diana Kamilla Melissa Raksana dusunuyoruz sizede bi fikir olsun🥰 bu arada azeriyiz rusyada yasiyoruz oralara uygun bi isim bulmaya calistik
ZeynepCan Didi6 oğlumun ismine de en uyumlu Hande ismi ☺️ Ama bi netleştiremedik 2 isim istemediğimiz için