Sariya 2 düşük yaşadım 1 de kimyasal hiç bulantıdan duramadım kokular vs ama bunda çok şükür yani yok denecek kadar az hatta sorana bulanmıyo diyorum iyi diyorum iyi düşün iyi olsun canım benim rabbim sağlıkla sıhhat ile kavuştursun yavrularımıza🤲🏻🤲🏻