Tuba-25 Merhabalar. 17.haftamdayım. Bugün yüzümün sağ tarafında hafif bi yanma hissi olmaya basladı. Karıncalanma gibi. Hafif uyusma gibi sonra sağ kolumda da oldu bu durumu yasayan var mı
BurcuKrn Tuba-25 ben de öyleyim 🥺 gece acıya uykudan uyanıyorum gün içinde de kolum göğsüm felan uyuşuyor
CinarBaykal Tuba-25 yüzündeki ile ilgili çok yorum yapmak istemem ama kol, bacak ve parmaklardaki uyuşmalar omurga etrafındaki sinirlerin disklerin arasına sıkışması sebebiyle gerçekleşiyor. Bunun için de omurganı rahatlatıcı yoga egzersizleri yapabilirsin.
Tuba-25 BurcuKrn canım doktora gittim. B12 eksikliğinden oluyor dedi. İlac verdi. Sen de de devam ediyorsa istersen bi görün doktora
BurcuKrn Tuba-25 bana damar sıkışması vs olabilir aksatma dedi b12 de kullanıyorum 3 hafta oldu büyük ihtimal ya sıkışma ya tıkanıklık vs bişe çünkü canım çok yanıyor bakalım sıra alabilirsem gidicem🥺