Ysmn-ibrhm Mrb güzel insanlar 💕🌼 bugun aklıma takıldı acaba dogum günü veya sancı varken filan bebek harek eder mi
R_Arslan Ysmn-ibrhm sanci varken bebegi hic hissetmedim ben bence his kayboluyor sanci yerini aldigi icin o yuzden surekli nstye bagliyorlar
sevginanc Ysmn-ibrhm Evet arkadaşın dediği gibi sancım varken ben de bebek hareketlerini hiç hissetmedim.Sadece kasılma ve sancı
hohomoromu Ysmn-ibrhm çok fazla etmiyor doğum zamanında nadir harektler hiisedılıyr benm suyum gelmıstı nstye bagladılar hareketi yoktu kalp atışını duydugum ıcın endıselnmıyodm tabı