Melikemr Olmuyor olsa doktor vermezdi diye düşünüyorum. 😅 Canı tatlı biri sayılmam pek, bir de her hissettiğim şeyi olumsuza yormam. Yapım böyle... Allah sağlıcakla kucaklarımıza almayı nasip etsin yeter ki. Çekilen her sıkıntıyı unutacağız nasılsa. 🌸