Biyolog benimde ilk gebeligim ama kardeslerimden varsaydıgım deneyimlere göre kabin sistemi bebek arabası aldım rahat etmek adına , sonucta ilk zamanlar zaten ana kucagında olucak , bu yuzden istersen bekleyipde alabilirsin ama bence almısken hamileyken al sonra daha cok sunu alcam bunu alcam masraf artcak diye düsünüyorum