hndgkct ben hamile kaldığımı bilmiyordum ve diyetisyene gidiyordum, 3 kg vermiştim. Sonra hamile olduğumu öğrendiğimde 90 kg idim. Şimdi 31. haftadayız 101 kiloyu gördüm. Boyum uzun olduğu için çok sorun yaşamıyorum görüntüyle ilgili ama bel ağrısı, nefes darlığı, halsizlik oluyor maalesef. Beslenme konusunda zaten hamileyken yememiz gereken normal yememiz gerekenden ay ay değişmekle birlikte ortalama yaklaşık 300 kalori fazlaymış😬 protein ağırlıklı olarak az karbonhidrat az yağ almak gerekiyor. Kalsiyum için bol bol süt ürünü tüketmek gerekiyor. Hı uygulayabiliyor musun dersen sıfır😂 hamur işine çok düşkünüm. Zaten düşkün olmasam bu kiloda olmazdım🙈😂