Tugce20 aslinda benim hamile kaldığım ilk zamanlarda kırıldı kanalim. Hamilelik yeni diye kabul etmedi doktor sonra kanama yaşayınca bu sefer 16 haftayı bekleyeceğiz dedi. Son 3 gündür inanılmaz bir ağrısı vardı dayanacak gucum kalmamıştı ve apse öyle büyük hale geldi ki yüzümde ki tüm kemikler agriyordu. Dün artık ilaç başladı suan 12 haftaligiz korka korka içiyorum. Apseden akan irini gördükçe bu da zararli diyorum kendimi rahatlatmaya calisiyorum ama pek basarili olamıyorum. Çekime enfeksiyon durumuna ve kanama alanına göre karar vercekler ilaç bitince. Sizin antibiyotik adı neydi?