CinarBaykal Nrmnism karnındaki bebiş büyüdükçe denge merkezin değişiyor ve belindeki lordos a baskı artıyor Ağrılar eğer hiç egzersiz yapılmıyorsa çok normaldir Omurganı rahatlatacak yoga pozları işine yarayacaktır
Prenstalha Bende 33. Haftaya gitifö ve bende de 10 gün önce başladı doktor um magnezyum eksikliğinden kaynaklandığını söyledi ki karın da büyüdüğü için artık ağrıması normal dedi bence doktor u na git Bi demir magnezyum kalsiyum testi yaptır ben gittim yaptırdım ve keşke önce gitseydim dedim şuan çok rahatı. Ve ağrım kalmadı bence sende gitmelisin