Cansutgy91 Kızlar 4 ay önce kimyasal gebelik yaşadım kese bebek gözükmemişti bu ay tekrar hamile kaldığımı öğrendim..eşimle cinsel ilişkiye girdik bebek daha 4 haftalık sizce zarar vermiş olabilir miyim vijdan yapıyorum.. dua ettim Allah’a bişey olmasın tekrar diye böyle bişey yaşayan oldu mu bebeğime tekrar bişey olur mu :(((
37aysgl Cansutgy91 canım bence ara verin şimdilik bebek yerleşsin kalp atışını bi duyun doktor kontrolünde sonra yaparsınız
Cansutgy91 37aysgl yok canım zaten bidaha yapmam asla geçen hafta bebeği bilmeden yapmıştık ama bugün öyle değil bile bile oldu ve kendimi çok suçluyorum :(