Baharbstg47 Sezeryanla doğum yaptım oğlum 5 aylık ve tekrar hamileyim napacağımı şaşırdım nasıl olacak bilmiyorum çok yorgun ve halsizim
yorumcuanneniz Baharbstg47 sanırım oğlunuz 5 aylık ve tekrar hamilesiniz ve sezeryanla doğum yapmışsınız birlikte büyürler ameliyatinizada zarar gelmez inşallah
yorumcuanneniz Merve0888 oğlu 5 aylık ve tekrar hamile kalmış 😂 sezeryanlı birde ben öyle anladım öyledir bence
Baharbstg47 Şok olduğum için devrik cümleler oldu biraz sezeryanla doğum yaptım oğlum 5 aylık ve ben şimdi tekrar hamileyim mide bulantısından duramıyorum ve hamileliğim çok kötü geçti 🤦♀️
Ulvish Hayirli olsun... benim kizim 4,5 aylik ve bende hamile oldugumu ogrendim doktora haftaya gidecegim il hamileligim cok kolay gecti bunda halsizlik basladi bile allahtan kizim oldr kolay ve sakin bir bebek ki 🥰🥰 Allah yardimci olur calismiyorsan oglun uyudugunda sende dinlen ve yat bol bol dinlen onemli olan o