Mucizem_hafsa bende de pangastrit var midem çok kötüydü hamilelikten önce de gaviscon mide ağrılarımı yanmasını geçirmiyor diye doktorum mide koruyucu nexıum verdi ilk 3 Aydan sonra hamilelikten önce de kullanıyordum bir nebze de olsa rahatlatıyor doktoruna danışırsan mide koruyucu başlatabilir 34. Haftamdayım şuan allah hepimizin yardımcısı olsun mideden çok çeken biri olarak seni çok iyi anlıyorum..