Tugcelci bende de çok uzun zamandır var elimin ve ayağımın yarısı uyuşuk kaşıyorum ama hissetmiyorum bazı ani hareketlerde çok canımı yakıyor o bölgeler ayrıca şuan birde yeni yeni parmaklarıma ağırlık çöktü çaydanlığı bile tek elle taşıyamıyorum parmaklarımın gücünün yarısı gitti hamileliktendir diye bende sormayı unuttum doktora