beyazguvercinim33 Mrb Canlar midi fırın almak istiyorum ama kararsız kaldım sizler ne markadan memnunsunuz
zcolak beyazguvercinim33 luxel almada canım bir kere kek pişirmedim içi hep çiğ kaldı eski fırınım oydu. Şimdi teka diye bir marka kullanıyorum ama ankastre normali var mi bilmiyorum çok memnunum
beyazguvercinim33 zcolak benim de fırınlı Ocak vardı Antalya’da şimdi Ankara’da oturuyorum set üstü Ocak kullanıyorum fırın için de küçük fırın almak zorundayım ama karar veremedim Arçelik Bosch arasında kaldım başka markalar da fikir alabilirim