Bnyyy anladigim kadarıyla pko var sizde. Açıkcası ben bu ilaçları gebe kalma sürecinde tek başına zaman kaybı olarak görüyorum. 2 sene bu ilaçlarla boş boş gebe kalmayı bekledim. Ama pko da zaten yumurtalar büyüyüp gelişmiyor bunun içinde klomen+çatlatma iğnesi şart oluyor ilk tedavi olarak. Bence size bu kadar zaman kaybı yaşayan doktordan ziyade başka doktorlarla görüşün derim ve klomenle ilgili fikirlerini alın. Bu kadar başarılı bir tedavi yöntemi varken bunlar gerçekten zaman kaybı