Arkadaşlar 6haftaluk hamileyim üç gün oldu kusuyom ağzıma lokma su girmiyor çıkarıyorum bu sabah doktor yatış yaptı serim taktılar tane bir kiloluk birine metpapit koydu diğeri boş en sonuncu bimeks yarında burdayım bu serumlar bebeği etkiler mi zarar verir mi