Aysenur29 Merhaba arkadaşlar 24 haftalık hamileyim,Oraferon isminde bi hap kullanıyordum aşırı mide bulantısı yaptığı için bu haftaki kontrolümde bu ilaçla değiştirdi doktorum,daha evvel kullanan varmı aranızda birde aç karnınamı kuşlanıyordunuz,içerisinde küçük tek kullanımlık paketler var toz şeklinde bi içeceğemi karıştırmak gerekiyor bilginiz varmı kullanımı hakkında,
bezelyecik Aysenur29 ben kullanmaya başladım yeni. Doktorum tarif etti nasıl kullanılacağını ağzınıza döküyosunuz eriyip gidiyor. Tadı fena değil.
bezelyecik Aysenur29 ben gece yatarken içiyorum. Öncesinde ferrum kullanıyodum ama sindirim sistemime iyi gelmedi onu gece içmemi söylemişti doktor bunu da öyle yapıyorum gece yatmadan içiyorum.