Fasulye1 toplamda iki kere yumurta toplama işlemi ve beş transfer geçirmiş biri olarak;inan tutunma belirtisi,gebelik belirtisi diye bir şey yok .hiç kafanı kurcalamasin.tek,çift ,üç embriyo her yol denendi sonuç hep negatifti..sonradan kendiliğinden hamile kaldigimi öğrendim ve 7 haftalık olmuş kalbi bile atiyordu.ne ağrı ne batma ne leke hiçbir belirti yaşamadım..şimdi 17 hafta oldu.bakalim umarım hikaye mutlu biter.sen de belirti yok tutmadı diye kendini üzme.umarim iyi haberlerini alırız..